Stát se einherjar je tou největší poctou, jaké se jen trpaslíkovi může dostat. Jeho hrdinná duše je povolána zpět z Arkathových síní a obdařena na cestu jiskrou moci samotného draka vstoupí do kamenné sochy. Než nezemský žár spálí jeho schránu, je einherjar oddán jedinému poslání. Zhubit všechny nepřátele věrných plamene. Necítí bolest, strach ani lítost, i ty nejsilnější zbraně se o něj lámou a kde kámen odprýskne, vytéká vroucí láva.
Kostým:
Veškeré viditelné části těla musejí mít tmavě šedý až černý nádech, nejlépe ozvláštněný motivem oranžovo rudých puklin reprezentujících lávu. Samotný kostým by měl evokovat dojem kováře, či těžkooděného válečníka. V obou případech je nezbytné, aby dominantními barvami byly zlatá či rudá a na první pohled jste působili majestátně. Vlasy a vousy ztvárněte jako plameny (pro trpaslíky jsou vousy povinné, pro trpaslice nikoliv).